برگزاری دورهی پژوهشهای بازاریابی کمی با استفاده از نرمافزارهای SPSS ،IBM MODELER و SAS JMP
لیدا حیدری
برگزاری دورهی پژوهشهای بازاریابی کمی با استفاده از نرمافزارهای SPSS ،IBM MODELER و SAS JMP
گروه مشاوران سرآمد کسبوکار (BCG) دورهی پژوهشهای بازاریابی (تحقیقات بازاریابی) کمی را با استفاده از نرمافزارهای SPSS ،IBM MODELER و SAS JMP برگزار مینماید. مدرس این دوره جناب آقای دکتر محمد محرابیون محمدی از اساتید دانشگاه و دارای سابقهی مشاوره بیش از 50 پروژهی پژوهشهای بازاریابی میباشند. مباحث دوره میتواند نیازهای دپارتمان پژوهشهای بازاریابی در سازمانها مختلف را برآورده سازد. مباحث کلیدی این دوره عبارتاند از:
خوشهبندی مشتریان در تحقیقات بازاریابی
بخشبندی بازار
پیشبینی رفتار مشتریان با استفاده از شبکههای عصبی
تحلیل واریانس تک و چند عامله و بررسی رفتارهای گروههای مشتریان
تحلیل سریهای زمانی در پیشبینی رفتار مشتریان
تحلیل عاملی و نقش آن در شناسایی نیازها و سازههای ذهنی مشتریان
تحلیل رفتار مشتریان با استفاده از نمودارهای دینامیک در حوزهی پژوهشهای بازاریابی و قواعد انجمنی
واحد آموزش شرکت گروه مشاوران سرآمد کسبوکار (BCG) به شماره تماس 02122226400 (داخلی 103) اطلاعات تکمیلی را در اختیار متقاضیان قرار خواهد داد.