961405

تست DISC

DISC TEST

تست DISC

تست DISC محبوب‌ترین ابزار ارزیابی در جهان شناخته شده است چون کاربردهای فراوانی دارد. همه دنیا DISC را به عنوان ابزار دستیابی به اهداف توسعه رهبری، آموزش ارتباطات، تشکیل تیم‌های کاری، فروش موثر، استخدام، خدمات پس از فروش، مربیگری و مدیریت می‌شناسند.
سالانه بیش از یک میلیون نفر را با این ابزار برای بهبود و توسعه رفتارهای مطلوب ارزیابی می‌کنند و 75 درصد از شرکت‌های فورچون 500 این مدل را برای افزایش بهره‌وری تیم‌های کاری خود و موارد ذیل استفاده کرده اند.
آزمون رفتارشناسی دیسک یکی از محبوب ترین و قوی‌ترین آزمون‌های روز دنیا می‌باشد که به شما در شناسایی نقاط قوت و ضعف رفتاری خود کمک می‌کند در این گزارش علاوه بر گزارش های مرسوم دیسک، 60 شاخص جدید و مفید به گزارش اضافه شده است و راه‌کارهای بهبود به شکل دقیق در گزارش آورده شده است. این گزارش به بهبود عملکرد کاری و کسب و کار شما کمک می کند.
کارمندان و مدیران سازمان می‌توانند با استفاده از گزارش ارایه شده از ابزار تست DISC، ارزیابی بسیار معتبری از رفتارهای شخصی یا سازمانی خود را در یک گزارش انفرادی ببینند. اطلاعات ذکر شده در گزارش، دانشی را در اختیار مدیران و کارمندان یک سازمان قرار می‌دهد که موجب بالا رفتن سطح ارتباطات موثر آنها شده و توسعه پایدار سازمان را رقم می‌زند. همه افراد می‌توانند از این ارزیابی استفاده نمایند تا روش‌های ایده‌آل تعامل با دیگران را کسب کنند.
گزارش حاصل از تست DISC دربرگیرنده بخش‌های زیر می‌باشد:


در زیر الگوهای رفتاری این آزمون، رموز موفقیت این الگوهای رفتاری و دانش و مهارت‌های مورد نیاز الگوهای رفتاری  آمده است:

الگو رفتاری HD

رمز موفقیت الگو رفتاری HD

 

دانش و مهارت‌های مورد نیاز الگوی رفتاری HD

 

الگو رفتاری DI

رمز موفقیت الگو رفتاری DI

 

دانش و مهارت‌های مورد نیاز الگوی رفتاری DI

 

الگو رفتاری DC

رمز موفقیت الگو رفتاری DC

 

دانش و مهارت‌های مورد نیاز الگوی رفتاری DC

 

الگو رفتاری High I

رمز موفقیت الگو رفتاری High I


دانش و مهارت‌های مورد نیاز الگوی رفتاری High I

 

الگو رفتاری IS

رمز موفقیت الگو رفتاری IS

دانش و مهارت‌های مورد نیاز الگوی رفتاری IS

 

برای انجام این تست دیسک حرفه‌ای اینجا کلیک نمایید.

سایر تست‌های: