نقش مشاوره کسب وکار دیجیتال در جهت دهی به استراتژی تدوین شده در سازمان های دیجیتال
نقش مشاوره کسب وکار دیجیتال در جهت دهی به استراتژی تدوین شده در سازمان های دیجیتال
لازمه موفقیت در سازمان های دیجیتال و دیجیتالی شدن داشتن یک تیم مشاوره کسب وکار دیجیتال برای جهت ده به اعضا برای پیاده سازی استراتژی تدوین شده است.در بخشهای قبلی در مورد ساختار، استراتژی و رهبری سازمان های دیجیتال صحبت شد اما کاربرد استراتژی و رهبری موضوع خیلی مهمی در حوزه دیجیتال محسوب میشود، چرا که ذهنیت اعضای سازمان را به سمت دیجیتالی شدن تغییر میدهند، بنابراین اگر قصد دیجیتالی شدن دارید،سازمان شما نیازمند هدایت و تعهد از طرف تیم مدیریت است. اینجا است که مشاورین خارج از سازمان راه گشای بسیاری از مشکلات خواهند بود، بدون شک مشاورین حوزه دیجیتال برای سازمانهای پیشرو در دیجیتال بسیار مفید خواهند بود، به خصوص در دنیای امروز که متمرکز بر فناوری شده مشاورین دیجیتال به سازمانها در ورود به بازارهای جدید و بهبود جریانهای درآمدی کمک میکنند.علاوه بر این تدوین و پیادهسازی مؤثر استراتژی دیجیتال و تقویت بلوغ دیجیتال سازمان خود نیاز به یک تیم مشاوره کسبوکار دیجیتال دارد، چرا که چالشهای اصلی در استراتژی مدون شده دیجیتال جهتدهی و فرهنگسازی اعضای سازمان، همسوسازی فعالیت سازمان با نیازهای ذینفعان کلیدی است- ارسال شده توسط سامان اعظمی
- در 14 فوریه 2020
- 0 نظرات
- برچست ها: استراتژی دیجیتال, دیجیتال, سازمان دیجیتال
0 Comments