برگزاری دورهی پژوهشهای بازاریابی کمی با استفاده از نرمافزارهای SPSS ،IBM MODELER و SAS JMP
برگزاری دورهی پژوهشهای بازاریابی کمی با استفاده از نرمافزارهای SPSS ،IBM MODELER و SAS JMP
گروه مشاوران سرآمد کسبوکار (BCG) دورهی پژوهشهای بازاریابی (تحقیقات بازاریابی) کمی را با استفاده از نرمافزارهای SPSS ،IBM MODELER و SAS JMP برگزار مینماید. مدرس این دوره جناب آقای دکتر محمد محرابیون محمدی از اساتید دانشگاه و دارای سابقهی مشاوره بیش از 50 پروژهی پژوهشهای بازاریابی میباشند. مباحث دوره میتواند نیازهای دپارتمان پژوهشهای بازاریابی در سازمانها مختلف را برآورده سازد. مباحث کلیدی این دوره عبارتاند از:- خوشهبندی مشتریان در تحقیقات بازاریابی
- بخشبندی بازار
- پیشبینی رفتار مشتریان با استفاده از شبکههای عصبی
- تحلیل واریانس تک و چند عامله و بررسی رفتارهای گروههای مشتریان
- تحلیل سریهای زمانی در پیشبینی رفتار مشتریان
- تحلیل عاملی و نقش آن در شناسایی نیازها و سازههای ذهنی مشتریان
- تحلیل رفتار مشتریان با استفاده از نمودارهای دینامیک در حوزهی پژوهشهای بازاریابی و قواعد انجمنی
مطالب مرتبط:
تقویم آموزشی تابستان و پاییز ۱۳۹۶ گروه مشاوران سرآمد کسب و کار- ارسال شده توسط لیدا حیدری
- در 31 می 2017
- 0 نظرات
- برچست ها: IBM MODELER, SAS JMP, SPSS, آموزش پژوهشهای بازاریابی, پژوهشهای بازاریابی, تحقیقات بازاریابی, دکتر محمد محرابیون محمدی
0 Comments